Producenci
Zwroty i reklamacje

Regulamin Zwrotów

1. Zgodnie z Ustawą o ochronie praw konsumentów z towaru zakupionego w naszym sklepie NA ODLEGŁOŚĆ (odbiór osobisty nie jest tym przepisem regulowany) kupujący może zrezygnować bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki. Jednak tylko wtedy, gdy produkt nie był wyjęty z oryginalnego opakowania, nie był używany, kopiowany ani nie został w żaden sposób zniszczony. Jeśli warunki te zostaną spełnione, gwarantujemy zwrot wartości produktu i kosztów przesyłki do konsumenta. Pieniądze przekażemy przelewem bankowym na wskazane konto w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas przesyłki ze zwrotem. Koszty odesłania towaru do nas kupujący opłaca we własnym zakresie i nie podlega on zwrotowi. Sklep nie przyjmuje przesyłek wysłanych za pobraniem.

2. Wiele sprzedawanych przez nasz sklep produktów jest pakowana losowo przez producenta i nie odpowiadamy za ich zawartość. Pozostałe produkty przed wysłaniem są sprawdzane przez naszych sprzedawców i są objęte gwarancją producenta zgodnie z Ustawą o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej. W ich przypadku, w razie znalezienia przez kupującego wady ukrytej lub niezgodności ze złożonym zamówieniem ma on możliwość wymiany lub zwrotu towaru, ale musi tego dokonać niezwłocznie po otrzymaniu przesyłki, w późniejszym terminie będzie to traktowane jako reklamacja.

3.  Zwrotowi nie podlegają towary sprowadzane na indywidualne zamówienie klienta (opisane w naszym sklepie jako "Dostępność: na zamówienie" i te z wydłużonym terminem dostawy (opisane jako "Wysyłka: 7 lub 14 lub 30 dni"), jednakże każdy tego typu przypadek jest rozpatrywany indywidualnie.

4.  Zwroty towarów zakupionych w naszym sklepie internetowym należy przesyłać na adres:

GameLord – Sklep z Grami, ul. Piotrkowska 101, 90-425 Łódź tel. (042) 63 111 61.

5. Do zwrotu kwalifikują się tylko przypadki, o których wiemy, wcześniej uzgodnione z nami emailem. Produkt zwracany, który zostanie do nas przesłany bez wcześniejszych uzgodnień, nie zostanie przez nas przyjęty.

6. Przesyłka musi być wyraźnie opisana jako "ZWROT".  

7. Zwracany towar należy spakować (wraz z fakturą zakupu lub paragonem) z należytą starannością w sposób, który ochroni go przed uszkodzeniami podczas transportu.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl